11 Şubat 2014 Salı

Yves Rocher

52. Vert Paon


Gözleriniz doğanın renkleri ile canlılığa kavuşuyor :)

Ben bu rengi gördüğüm de bu benim olmalı dedim !

Renk muhteşem özellikle kahverengi gözler de mükemmel duruyor..


 
Kalıcılığı harika tam 6 saat dayanabiliyor,gözünüzün üst kısımına geçmiyor.
 
Renk de dağılmalar olmuyor canlılığı dokusu harika uygulanışı aplikatörü sayesinde kolay ve hızlı.. 
 
Ürün Pirinç tozu içeriyor çok hassas gözler de dahi uygulanabilir..
 
 
Ürüne sahip olalı 3 gün oluyor gerçekten kalıcılık ve canlılık harika.. Saat 2de farı kullandım ve şuan saat 20:49 hala ilk sürdüğüm canlılık duruyor.. Makyaj setiniz de bulunması gereken bir ürün olarak görüyorum..
 
Herkese tavsiye ederim..
 
Ürün satış fiyatı : 22.90 TL
Şuan da indirim de kaçırılmayacak bir fırsat bence bu Yves Rocher mağazaları sizleri bekliyor.
İndirimli fiyat : 17.90 TL 
 
Yarın görüşmek üzere hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder